ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Σε αυτή την τρελλή πόλη που ζούμε, με το αμείωτο ενδιαφέρον στους δρόμους της, σχεδόν όλες τις ώρες, οι εικόνες πολλές.
Η ένθεση των ματιών μου και του στυλό (σπάνια μολύβι), με κατευθύνουν για το επόμενο project των clients.
Δεν έχω τελειώσει τίποτα, δεν έχω πάει πουθενά, αλλά ζω. Ακόμα !!!

Καταδύσεις επάνω στη στεριά και αναρρίχηση κάτω από την θάλασσα. Σε μικρούς τόπους, σε μεγάλους, σε πλατύς και σε στενούς, κάτι σε BOLD και σε ITALIC. Μεγάλη διαφορά. Η απόσταση σχολείο. Περιοδικά, βιβλία, τρέλα στα φανζίν, full comics, προσαρμοσμένη διαφήμιση, μοιάζει με την καθημερινότητα. Brand τον χτυπάς στον εγκέφαλο, γιατί εκεί είναι ο στόχος. Ανοίγεις το πακέτο, ανάβεις, ξεκινάς.

Ένα τσιγάρο δρόμος.
Ακόμα μια σελίδα χωρίς ξακρίσματα.


Υπηρεσίες Branding και Rebranding
Δημιουργία brand και ανάπτυξη οπτικής επικοινωνίας.
Το branding απευθύνεται σε επιχειρήσεις, πρόσωπα, ιδέες. Αντικατοπτρίζει το πως ένας πελάτης σκέφτεται και νιώθει για ένα προϊόν, υπηρεσία κ.λπ. αλλά και τον τρόπο με τον οποίο (θα θέλαμε να) μεταφέρει αυτή την πληροφορία σε κάποιο τρίτο.
Έρευνα, μελέτη, γραφιστική ενός brand δεν προϋποθέτουν πάντα αυστηρούς κανόνες εφαρμογής όπως η εταιρική ταυτότητα και δεν είναι υποχρεωτική η συνεπής χρήση σταθερών συμβόλων και εγχειριδίων. Αφορά κυρίως στην συναισθηματική εμπειρία που θέλουμε να προκαλέσουμε στον αποδέκτη καθώς και τον τρόπο με τον οποίο θα τον συνδέσουμε με την εταιρία, το προϊόν, την ιστοσελίδα της κ.ο.κ.
Η δημιουργία ενός brand διαμορφώνει, οργανώνει και συντονίζει συναισθηματικά τη συμπεριφορά του κοινού απέναντι στο προβαλλόμενο αντικείμενο. Εφαρμόζεται σε όλα τα πεδία της διαφήμισης και του marketing όπως για παράδειγμα στον σχεδιασμό διαφημιστικών εντύπων, τη δημιουργία περιοδικών εκδόσεων κ.α.
Η διαφορά του branding με την εταιρική ταυτότητα εντοπίζεται στο ότι το πρώτο είναι μια εξωτερική διαδικασία η οποία έχει ως αφετηρία το κοινό, ενώ το δεύτερο αφορά στο πως εσωτερικά η ίδια η επιχείρηση αντιλαμβάνεται και τοποθετεί τον εαυτό της στην αγορά, για παράδειγμα μέσω ενός λογοτύπου.
Για εμάς το brand design είναι ένα σύνολο από προσδοκίες, αναμνήσεις, ιστορίες και σχέσεις που όλα μαζί καθορίζουν την απόφαση (αγοραστική προτίμηση) ενός καταναλωτή για ένα προϊόν ή υπηρεσία αντί μιας άλλης. Αν ο ίδιος ο καταναλωτής δεν αποτελεί εγγύηση για το ίδιο το προϊόν, ότι θα το αγοράσει και θα το διαδώσει τότε το προϊόν/υπηρεσία δεν υφίσταται.